El dios de madera
Δύο νεαροί παράνομοι μετανάστες, ο Γιάο και ο Ρασίντ, ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους στη Βαλένθια. Η ζωή τους διασταυρώνεται με αυτήν μιας κομψής χήρας, της Μαρία Λουίζα, και του γιου της, Ρόμπερ, δημιουργώντας ένα πολύπλοκο δίκτυο σχέσεων που καταλήγει σε αποχωρήσεις που αφήνουν μητέρα και γιο να μένουν ενωμένοι στην κοινή τους εγκατάλειψη.