Los Dias de los Muertos
Ο Γκονζάλο, προσφάτως αποθανών, επιστρέφει στο σπίτι της γυναίκας του την Ημέρα των Νεκρών. Αν και ήλπιζε να φάει μπουρίτος και ντάμπλινγκ πατάτας, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα του τού έχει μαγειρέψει ένα μικροσκοπικό ψάρι.