Vacation Friends
Οι καθωσπρέπει Μάρκους και Έμιλι γνωρίζουν τους λάτρεις της έξαψης και γλεντζέδες Ρον και Κάιλα σε ένα θέρετρο στο Μεξικό. Ζώντας τη στιγμή, ο Μάρκους και η Έμιλι απολαμβάνουν μία εβδομάδα ξέφρενης διασκέδασης και ακολασίας με τους νέους «φίλους των διακοπών». Μήνες μετά την κραιπάλη τους, ο Μάρκους και η Έμιλι τρομοκρατούνται όταν ο Ρον και η Κάιλα εμφανίζονται απρόσκλητοι στον γάμο τους.
Σε αυτήν την ωμή και πιπεράτη κωμωδία, οι καθωσπρέπει Μάρκους και Έμιλι γνωρίζουν τους λάτρεις της έξαψης και γλεντζέδες Ρον και Κάιλα σε ένα θέρετρο στο Μεξικό. Ζώντας τη στιγμή, το συνήθως συνεσταλμένο ζευγάρι ξεδίνει και απολαμβάνουν μία εβδομάδα ξέφρενης διασκέδασης και ακολασίας με τους νέους «φίλους των διακοπών». Μήνες μετά την κραιπάλη τους, ο Μάρκους και η Έμιλι τρομοκρατούνται όταν ο Ρον και η Κάιλα εμφανίζονται απρόσκλητοι στον γάμο τους δημιουργώντας χάος και αποδεικνύοντας πως ό,τι συμβαίνει στις διακοπές δεν μένει απαραίτητα στις διακοπές.