Dengler - Kreuzberg Blues
When a rat bites a friend's baby in the middle of the night, hacker-activist Olga turns to her trusted private investigator, Dengler. The former BKA target-finder is tasked with uncovering a scandal involving tenant evictions in Kreuzberg.