Dengler - Die letzte Flucht
Dr. Bernhard Voss, a renowned expert in rare autoimmune diseases at a Berlin university clinic, faces grave accusations of assaulting a nurse. The evidence against him seems overwhelming. Even private investigator Georg Dengler doubts he can help Voss in his dire situation.