Dengler - Die schützende Hand
Private investigator Georg Dengler is drawn into the mysterious deaths of Uwe Mundlos and Uwe Böhnhardt. Officially, they committed suicide, but insiders call this claim absurd. An unknown client pushes Dengler to uncover the truth behind the perplexing case. As he digs deeper, Dengler confronts unsettling evidence that challenges the accepted narrative.