Dengler - Am zwölften Tag
Jakob Dengler has vanished, leaving his father, private investigator Georg Dengler, in a state of confusion. Only when he begins his search for his son does Georg discover that Jakob has been working as an animal rights activist, embarking on a perilous mission for his cause.