Erzgebirgskrimi - Tödliche Abrechnung
During a forest tour, veteran forester Georg Bergelt witnesses a climber plummeting down a steep cliff, and detectives ascertain that the man was already dead at the time of the fall. He is identified as Dr. Lenhard Hellmann, the founder of an innovative and successful textile startup in Chemnitz.