Erzgebirgskrimi - Der Tote im Burggraben
During renovations at Hartenstein Castle, a man's corpse is discovered, estimated to have been around 75 at the time of his violent death over 20 years ago. Chief Inspector Winkler, joined by his young colleague Karina and forensic expert Charlotte von Sellin, leads the investigation in the nearby small town.