Erzgebirgskrimi - Die Tränen der Mütter
Timo Barthel, a 24-year-old club owner in the Ore Mountains, is found murdered in the forest. Detectives Robert Winkler and Karina Szabo investigate the complex world of youth drug culture near the German-Czech border. In this intricate psychological case, they uncover two secrets with grave consequences.