Nature's Half Acre
The strange and wonderful world that lies beneath our feet, under leaf, log and rock, peopled by millions of weird and fascinating creatures.
The strange and wonderful world that lies beneath our feet, under leaf, log and rock, peopled by millions of weird and fascinating creatures. Where dragons the size of ants wage war in a teacup-sized arena and the blooming of a single flower comes with the glory and grandeur of a sunrise. Where life and love, death and destiny, dwell for a moment and Creation's dawn each day is a never-ending pageant. Highlighted by the "Symphony of Spring," a thrilling musical treat.