Prowlers of the Everglades
Watch as the alligator, the unquestioned apex predator of the Everglades, follows its cycle of life much the same as it did in prehistoric times.
Travel back in time as a primeval reptile stalks its prey in "the swamp that time forgot." Watch as the alligator, the unquestioned apex predator of the Everglades, follows its cycle of life much the same as it did in prehistoric times. Coy females lead fierce bulls into vicious mating battles, mothers struggle to keep their nests safe from scavenging egg thieves and baby alligators struggle to survive even the short trip from their nest to the dazzling and disorienting world beneath the surface of the water.