Prep & Landing: Naughty vs. Nice
Santa's stealthiest little elves must race to recover classified North Pole technology, which has fallen into the hands of a computer-hacking naughty kid.
With the big 2-5 fast approaching, Wayne and Lanny must race to recover classified North Pole technology which has fallen into the hands of a computer-hacking naughty kid! Desperate to prevent Christmas from descending into chaos, Wayne seeks out the foremost naughty kid expert to aid in the mission: a bombastic member of the Coal Bucket Brigade who also happens to be his estranged brother, Noel.