Prep & Landing: Operation Secret Santa
Santa's stealthiest elves are enlisted by Mrs. Claus to retrieve a mysterious item hidden in the office of Santa Claus. Can the duo acquire the target in time?
Follow the comic adventures of Santa’s stealthiest elves, Lanny and Wayne. With Christmas only a few short days away, Mrs. Claus and Magee enlist Wayne and Lanny on a secret mission to retrieve a mysterious item hidden deep within the office of Santa Claus! Can the intrepid duo acquire the target in time, or will they be discovered by the big guy and doomed to placement on the naughty list?