Vale Night
Exhausted of having to handle the lion’s share of parenting responsibilities, new mother Daiana organizes a night off with friends and leaves her baby son with the father, Vini. But when Vini loses the baby at a block party, he must turn the neighborhood upside down to find him before Daiana catches wind of his screw-up.
A night off is the dream of every new parent, and it’s no different for Daiana and Vini, a young couple who are raising their baby son in the outskirts of São Paulo. Exhausted of having to handle the lion’s share of parenting responsibilities, Daiana organizes a night off to go out with friends. Although Vini is on baby duty, he decides to take the baby to a block party, where everything is going well until the baby goes missing, forcing Vini into a madcap search through the neighborhood to find him — all while not alerting Daiana of his screw-up.