Süßer Rausch
The grand celebration for Julia Preus and her twin brother Karl's 60th birthday marks the final peaceful gathering of their family. By the next morning, Karl is dead and familial ties unravel. Three women significantly influenced Karl's life: his twin sister Julia, his first wife Constanze, and his wife Ricarda.