Frühling - Mein Geheimnis, dein Geheimnis
Katja Baumann is in despair when Sarah, the girl in her care, suddenly disappears without a trace. Stella, Sarah's classmate, is also missing. Fearing the worst as Sarah was bullied by Stella, Katja is on edge. Meanwhile, Trixie welcomes her second child and reveals a shocking confession to Katja.