Sarah Kohr - Mord im alten Land
Sarah Kohr confirms decisive evidence against lab technician Thomas Lichter, leading to his life sentence for the murder of his lover, though he maintains his innocence. As the verdict is announced, tensions flare, and Thomas takes Detective Sarah Kohr hostage.