Sarah Kohr - Zement
Sarah Kohr awakens in a hospital, accused of shooting an innocent person, but she remembers nothing. The situation unfolds as she tries to piece together the events. Earlier she was accompanying her gravely injured neighbor Christian Zegel to the hospital when their ambulance was hit, leading to a catastrophic crash. She can't understand how this happened and what led to the tragic turn of events.