Sarah Kohr - Geister der Vergangenheit
Former crime kingpin Lorenz Degen escapes prison after 19 years of his life sentence, thrusting Sarah Kohr and Anton Mehringer into his plans. Despite the dire stakes, they can't seek official help because the secret that put Degen behind bars years ago could destroy their careers.