Sarah Kohr - Teufelsmoor
During a road trip with her mother, Detective Sarah Kohr witnesses a robbery at a gas station and intervenes. In self-defense, she shoots the teenage perpetrator, critically wounding him. Driven by guilt, she sets out to discover how the young suspect gained access to a loaded weapon.