Sarah Kohr - Stiller Tod
In a fortified factory, lethal substances are being destroyed under the tightest security. Suddenly, the lead chemist Dr. Diestel is kidnapped, and a canister of sarin gas is stolen. This deadly gas kills silently, invisibly, and without odor within minutes, posing an immense threat to everyone nearby.