Unter anderen Umständen - Dämonen
Hope begins to fade when fishermen find a child’s doll and jacket in the water. Then a call reports Hulda missing from a language school, her attendance unknown even to her husband. The search takes a new turn as they try to understand why she kept her attendance hidden.