Mit Harpunen schießt man nicht
Rather than spend her final months in a nursing home, Gerda escapes from hospital and heads home. When she arrives, she finds Simon planning to borrow her house for the weekend, and the feisty senior concocts a bold plan. Confronting the would-be intruder with a harpoon, Gerda presents Simon with an ultimatum: face the police or become her new caregiver.