Bring mich nach Hause
After falling and slipping into a coma, Martina's daughters clash over her fate. Deeply religious Ulrike and scientist Sandra struggle with the decision to turn off Martina's life support. Despite their agreement, Ulrike's husband and the care home staff oppose it, seeing it as murder. Legal battles ensue, leading to a painfully unexpected farewell.