Kommissarin Lucas - Am Ende muss Glück sein
Detective Lucas is shocked when the body of 60-year-old Maria Bolte is discovered on the banks of the Danube in Regensburg. Clues suggest Maria was driven into elderly prostitution by social hardship. Ellen Lucas follows the investigation, which leads her to the enigmatic Club Aurora.