Kommissarin Lucas - Spurlos
Lucas manages to avert the disaster and free all the hostages, yet one mother, Christel Huber, remains inconsolable. Her daughter, Anna, was in the café and has not resurfaced. The 20-year-old girl remains missing, prompting detectives to begin their investigation in search of clues.