Kommissarin Lucas - Nürnberg
Detective Ellen Lucas is en route to her new assignment in Nuremberg when a car crashes into hers. In the trunk of the other vehicle, she discovers a dead woman, while the driver flees with a boy. Her new team soon identifies the driver as Franz Vegener, the deceased's grandson, who has just been released from prison.