Kommissarin Lucas - Du bist mein
Detective Ellen Lucas uncovers a meticulously displayed female corpse in the attic of an abandoned farm. Mummified by the summer heat, the woman, evidence suggests, had been held captive in the attic and tragically died during an attempted escape.