Ich brauche euch
A young, independent woman’s life is turned upside down when her sister is tragically murdered. She suddenly finds herself responsible for her sister's unfamiliar children. The shocking tragedy strikes without warning, leaving everyone stunned when Markus, in a moment of passion, kills his wife Sabine after a birthday party.