Kommissarin Lucas - Goldrausch
In this gripping thriller, Detective Lucas uncovers a web of distrust within a fractured family. A father claims he accidentally shot his daughter, mistaking her for a burglar. As the body of Kathrin Löhns lies cold in the basement, Lucas digs deeper and discovers inconsistencies in Wolfgang Löhns' story, revealing that all is not as it seems.