Die Luft zum Atmen
Miriam Maertens hails from a renowned Hamburg acting family, growing up carefree and protected. However, as she ages, her health declines and she receives a shocking diagnosis: cystic fibrosis. Promising her mother, Christa, that she won't die, Miriam resolves to live a double life. Outwardly, she acts healthy, while keeping her illness a closely guarded secret.