Die Welt steht still
When images from Bergamo capture global attention, even non-medical professionals are able to grasp the gravity of a pandemic. Just four days later, Germany enforces lockdown measures. The life of Dr. Carolin Mellau, an intensive care physician in Konstanz, is turned upside down as she and her family attempt to navigate the challenges and uncertainties brought about by the crisis.