Eine riskante Entscheidung
Eight-year-old Emily is terminally ill. Her parents appeal to Julia Schemmel, chairwoman of a small pharmaceutical company researching her illness, to request early access to an unapproved drug. However, this poses significant risks for the company as it could potentially halt the product's development, preventing patients in the future from receiving the benefits of the medication.