Kommissarin Lucas - Helden wie wir
Detective Ellen Lucas is riding the subway when she notices a commotion on the bustling platform. As her train departs, she sees a woman desperately fighting against two men. Moments later, Lucas finds herself back on the same platform, now a crime scene, with the woman lying dead before her, marking the beginning of her next case.