Kommissarin Lucas - German Angst
Nigerian father Chris Arano struggles to control his rebellious 14-year-old daughter, Lucy, after his wife's death. Lucy frequently gets into fights and engages in criminal acts, causing trouble at school. As tensions rise, the authorities decide on a severe measure: deportation for both father and daughter.