Mit Herz und Holly
In the scenic town of Tangermünde in the picturesque Altmark, a romantic medical drama unfolds as two contrasting doctors confront daily challenges, both collaborating and competing.
New doctor Holly Sass meets open-minded country physician Dr. Katrin Herz in Tangermünde.