Frühling - Wenn du nicht still bist, dann…
Katja Baumann cares for 11-year-old Sarah while her mother stays at the hospital with Sarah's brother, who suffers from cystic fibrosis. Katja discovers Sarah is being bullied at school. The leader of the mean clique is Stella, a troublemaker with a history of causing issues.