Frühling - Ich such dich!
Katja Baumann faces the past when the Lechner kids return to Frühling with their grandparents after their parents mysteriously disappear. Suspecting insurance fraud, Katja embarks on a quest for the truth. Meanwhile, Lilly worries deeply about her father, rumored to be living on the streets.