Unter anderen Umständen - Mütter und Söhne
In the early morning near Flensburg, a farmer discovers an overturned car containing a dead body beneath a bridge. Initially, it appears to be an accident, but clues soon reveal that the victim, Björn Hinrichs, was murdered before the crash. Hinrichs managed a rental property and had conflicts with one of the tenants.