Familie Bundschuh - Woanders ist es auch nicht ruhiger
After life on Robin Road becomes unbearable due to the new Berlin airport, the Bundschuh family urgently seeks a new home. Gerald wastes no time and acquires an estate just outside Berlin. However, the historic manor quickly reveals itself as a money pit, challenging the family's dream of peaceful living.