Familie Bundschuh - Von Erholung war nie die Rede
Gundula and her husband Gerald, along with their children, head to Mallorca for a week at the invitation of Gerald's mother, Susanne, who is celebrating the opening of her new boutique. However, their vacation quickly turns into a nightmare due to a pickpocket, a closed beach, and the antics of Gundula's father Edgar, who has dementia, and her brother Hadi.