Kommissarin Lucas - Wut im Bauch
Detective Lucas is deeply troubled after her colleague, Stefan Deuter, is violently attacked by the father of a boy Stefan had shot in self-defense. Stefan lies critically injured in the hospital, and his coworkers fear for his life. Ellen is shocked to learn that Stefan had submitted his resignation without her knowledge.