Dark Land II
Seven years after waging war on Copenhagen's underworld to avenge his brother, Zaid's life as a respected cardiologist and family man is a distant memory. In prison, he aches for his son Noah, whom he barely knows. When a PET agent offers him a deal for freedom in exchange for infiltrating Copenhagen's gang scene, Zaid sees a chance to reclaim his family life.
It has been seven years since Zaid went to war against the Copenhagen underworld to avenge his deceased brother. His identity as a respected cardiologist and his life as a family man is nothing but a fading dream, and in prison, Zaid suffers from the longing for his son Noah, whom he barely knows. When a PET agent approaches Zaid and offers him a deal to be released in exchange for infiltrating the Copenhagen gang scene, he sees his chance to reclaim the remnants of the family life he left behind. But everything comes at a price, and Zaid realizes that he has now truly put his son's life in danger. He must discover if there really is a way out once you have become part of the underworld.