Those Left Behind
"Those Left Behind" is an unforgettable, gripping, and dramatic tale of a Danish family's unbearable loss and total division, and above all, about the faith and hope that miraculously gives them the superhuman strength not to give up. A heartbreaking and true portrayal of women caught in the horrors of war, but who never stop hoping.