Vis a Vis
Macarena, a fragile young girl, is betrayed by her lover, and is convicted for fraud. She is being held in custody, where the conditions are harsh, but she will find support in her cellmates, who will teach her how to survive inside. She will also be immersed in the investigation of the murder of one of the prisoners. Her family will try to help her from the outside.
Macarena, a fragile young girl, is betrayed by her lover, and is convicted for fraud. In custody, waiting for her trial, she will have to survive in a harsh environment, totally unknown for her, facing blackmail, abuse, and humiliation. But she will find support in her cellmates, who will teach her how to survive inside. She will also be immersed in the investigation of the murder of one of the prisoners, who hid a large sum of stolen money. Her family, aware of her situation, will try to help her from the outside.
Maca and Zulema go their separate ways, so Zulema proposes a final heist: stealing a diamond tiara.
Maca's plans to start over are falling apart. Triana and Goya go against Zulema's orders.
Maca tries to flee with Cepo. Goya, Triana and Mónica are planning an attack on Zulema.