Dog House
Dog House takes viewers inside the daily life of an animal shelter, where a dedicated team works tirelessly to find the perfect home for every dog. Joining them is Chenoa, a passionate animal lover committed to responsible adoption and animal welfare.
Season 2 of Dog House begins with moving stories of hope, love and second chances.
Nathalie Seseña meets a rescue dog whose remarkable journey will change both their lives.
Emotions run high in a new episode of Dog House, filled with hope and new beginnings.