Reunion 3 answers all the lingering questions about the nation’s favorites—Nippe, Tuomas, and Antti. The world is once again beating Antti down from every direction, but soon, a singles cruise with all the trimmings awaits the trio. When Antti's father, an Estonian killing machine, and the Chinese mafia also enter the picture, the buffet is served.