Niklas fights his midlife crisis and marriage woes with fitness posts online. Antti is ready to date after his divorce. Tuomas's music career fades, but his wedding to Leila approaches. They plan the ultimate bachelor party but end up at a classmate's funeral. A road trip full of mishaps awaits.
Niklas has taken up fitness or at least posting about fitness on social media to cope with his approaching midlife crisis and marriage troubles. Antti has mustered some courage after his divorce and plans to re-enter the dating world. Tuomas's music career is on the decline, but wedding preparations with Leila are in full swing. Niklas and Antti decide to throw Tuomas the ultimate bachelor party, but things don't go as planned and the guys end up attending an old classmate's funeral instead. It's time for a road trip, and once again, mishaps are guaranteed.