The Midwife
Based on Katja Kettu's award-winning bestselling novel, 'The Midwife' is the true story of Helena, mocked as "Cross-Eye", who falls in love with a Finnish-German SS officer on the eve of the Lapland War. To Johannes Angelhurst, Helena is "Wild-Eye," a force of nature unlike any other woman. This film is a powerful testament to what a person is willing to do for love and how good conquers evil.